// H

Hellu, nu är jag hemma ska snart gå ut och sola..
Idag vaknade jag 20 minuter innan vi började, ojojoj då "/
haha aa men ja väckte mamma så ja åkte bil till skolan
idag, och jag kom bara 1 minut försent ;D Då hade vi
so, sen skulle vi ha livskunskap men våran lärare som
vi har på den lektionen glömmer att komma? Förra
veckan satt vi där och väntade typ 20 minuter sen kom
hon och säger ; Oj förlåt jag glömde att vi skulle ha lektion
vi går ut ! Idag kom hon inte ens hon kanske va sjuk vettefan
ja bryr mej inte heller.. Sen drog ja och Micka hem haha
vi gick i skogen vi skulle kolla vart man kom om man
gick där haha, vi hade jätte kul gick där och sjöng och
filmade haha, men nu måste jag dra ut och sola så att
ja blir lite brun nån gång. Bilder kommer sen puss // Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0