hemma igen (:

Hejsan nu ska jag berätta om min dag
Med Mikaela ; Träffade henne, drog till
centrum köpte slush (stavning på vift ;D)
Sen köpte vi glass. Sen gick vi hem,
och när vi gick så stog en gubbe typ
där de va massa träd Micka bah: Vad gör han?
jag bah: leker träd? haha sen när vi gick förbi
han bah sa nånting vi hörde inte sen han
bah: vill ni ha en mobil ? Vi bah: nej?..
han: Jag ger mobiler till unga tjejer..
vi bah: eehum ? och så drog vi..
Asså fett skumm gubbe han va typ 90 år
eller nånting kanske 85 :S
sen gick vi hit asså till mej, gjorde typ
inget jag bytte kläder och fick pengar av
pappa för vi skulle dra och käka haha vi
hade fett kuligt, vi sjöng och filmade hah
vi kom på lite bra låtar också xD
Med Amanda ; Träffade henne drog ut
gick till ett dagis träffade några killar och va
sociala med dom i en timme typ. Ja fick en
av doms nummer också haha han som va söt,
eller ja frågade om ja fick hans nummer,
sen när vi hade gått fick ja ett sms av han, han
bah: Du va söt :$<3. haha och jag svara
såklart: Hah du me <3 Tahah (A) App sen kom
mamma och hämtade mej, och nu sitter jag här.
Har eran dag varit bra då? Haha min dag va iaf
klockren. App nu ska jag göra lite grejjs,
och imorron vet jag inte vad som händer kanske
ska träffa Amanda? Ja venne men godnatt
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0