Ja lever ;)

Hejsan alla, har ni haft en bra dag?
De har jag haft haha, först drog jag hem till Amanda
vi gjorde typ inget va ute och haha aa typ bara fick runt c(=
De va typ allt vi gjorde, eller vi va typ inne lite sen drog
vi ut igen och då träffade vi dom där killarna igen men
dom va lite blyga så dom vågade inte cykla fram till oss
så dom cyklade bakom oss ganska länge, sen vare vi
som gick bakom dom. Vi skulle gå till ett dagis de skulle
tydligen dom också så dom tog den stora gungan så
vi satt på ett annat ställe och hade lite kul xD haha sen
gick dom bort från den så vi satt där då kom dom igen
och hade tänkt sej att dom kunde gå och sätta sej på
oss? haha så Amanda gick av men jag kunde inte för
dom satt runt mej och dom gjorde skiiit högt de va fan
läskigt "/ Trodde nästan att jag skulle dö där i ett ögonblick
men dom är fett snälla iaf (A) Och jag har ju Filips nummer
haha kanske ska träffa dom nästa helg ? Hahaha nu
ska jag erkänna nånting.. Jag ringde till han typ 6 gånger
bara för att jag ville höra hans röst hihih :$ Men den är
fett söt, så de va därför ;D Haha så vare, nu ska jag
stå och duscha i en timme eller två (: Bilder går inte nu
heller, känner mej som världens sämsta bloggare "/
aja puss // Hannah

Vi bjuder på den, visst Linda ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0