kommer aldrig dö ?

Hahah ja satt och tänkte på en sak.. Man säger ju att ett
gott skratt förlänger livet, om de är sant så kommer jag
aldrig dö haha goosh.. Aja idag har jag varit med Lina
vi hade riktigt kul haha som vi alltid har, asså ååh vi va
så jävla sega vi hade tagit as många kort för vi skulle
göra en ny design till min egna blogg (som jag börjar
skriva i imorgon) haha så skulle vi lägga in dom i datan
så stog de att de bara va 5 kvar så de nästan va klart,
men de va typ filmer så vi tröck på avbryt så att alla
utan dom 5 kom trodde vi.. hahahah och vi hade
raderat alla kort på kamran för de va typ Linas mamma
så vi ville inte att hon skulle de dom xD haha menmen
så kan de ju också gå.. Sen gjorde vi designen den
blev skiiiit bra ! Sen skulle ja hem så Lina gick med
mej hon skulle typ inte gå så långt, men vi stannade
vid en gunga den är skum vettefan hur man ska
förklara den, men iallafall jag satt där så Lina kom
inte upp xD sen skulle Lina sätta sej först så skulle
jag försöka komma upp, de gick inte.. haha sen
försökte vi på något annat sätt, vi hängde där som
2 jävla elefanter och asgarva och skrek att vi kissade
på oss för vi hade så jävla kul xD de slutade med
att Lina satt och pissa i skogen xD Hahah kooorkboll
vi hade kul som fan. Och sen när vi skulle gå så
tappade Lina sin handboll i äckligt vatten kladd x)
HAHAHAH juste Lina fick jävla cp skratt i skolan
hahah ja och Micka satt och asgarva för hon såg
så sjuk kul ut xD hahah japp kul va de iallafall..
Juste Mickis är sjuk så hon kommer inte till skolan
imorgon, hoppas du mår bättre snart gumman <3
Assssså åååååh, jag blir så jävla lack på mej själv
att jag aldrig lär mej? Dom säger att man lär sej
av sina misstag, ja lär mej inte ett jävla skit jag gör
bara samma jävla misstag iiigen, asså fan "/
Nu ska jag gå och tycka lite synd om mej själv
är förfan inte eh ja venne, godnatt sötisar
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0