omogen? yeees !


haha har varit ute i typ 7 timmar nu, och jag har
märkt att jag är som en 9 åring, när de regnar
hoppar jag i vatten pölar och blir heeelt blöt
jag är aldrig seriös om något och jag garvar
åt allt, jag tänker inte jag bara gör de jag vill,
haha men de är väl ganska positivt tror ja?
Jag är ju mej själv som alla säger att man
ska vara. Go girl ;D Jag har märkt att ALLA
tjejer vill ha uppmärksamhet också, visst
är de fan sant ? ;O haha även jag vill de
jag älskar att få uppmärksamhet, all eyes
on me, ofcourse. Ohjuste, våran lärare som
vi har på livskunskap va inte sjuk ?! Micka
såg henne i skolan när vi hade slutat :S
Okej de är ju bra för oss för ingen vill
ha livskunskap men endå, hon får fan
pengar för att hon ska komma till våra jävla
lektioner.. När jag va ute spelade jag fotboll
jag måste skryta om en sak bara JAG ÄGER
ALLT OCH ALLA ! haha nja kanske inte då
men ja lovar att jag äger många iallafall ;D
Nu sitter jag här och äter godis igen, ja ska
fan sluta ! De är fan beroendeframkallande
ja lovar man blir beroende av de.. Hahaha
började tänka på Lindas dröm som jag inte
tänker skriva här xD Juste jag och Linda
säger bara så här ; Killar ska spela ishockey !
hihi ;D japp de ska dom så go boys spela ishockey
nu :D Eller kanske fotboll också men mest ishockey.
Nu muppar min mobil helt ! Och jag får
daamp.. sorry bebbuhs men kan inte få in
bilderna från mobilen till datan "/ men tare lungt Hannah
fixar ja ska kämpa ! och om de går så får ni se
mina suuper fina bilder senare :D
I promise kanske lite fel stavat, vafan vet jag? ;)
kyyysssar från världens bästa Hannah♥

Kommentarer
Postat av: emma

SV: fyller 15 på måndag :)

2009-04-24 @ 21:11:56
URL: http://blondlicious.devote.se
Postat av: -

SV: tack! :D

2009-04-24 @ 21:48:57
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/
Postat av: Sara. M

sv; HAHA, omg tack Hanna:) Du är oxå skitsöt:D <3<3<3

2009-04-24 @ 22:01:28
URL: http://saramilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0