papper och knubbsäl..

Hejsan (:
Ja kom precis hem, nu hittar ja inte
min mobil heller nån ringer hör jag?
vafan den försvinner alltid "/ Hah så
nu har de gått 4 minuter ja hittade den :D
Skit i de nu.. Ikväll kanske ja ska träna
om ja pallar ? Tror att jag gör de ;D Ja
har nåt i mitt hår haha ja är inte så smidig
av mej så.. haha ja.. Jag och Mickis hade
våran lilla spott tävling haha ja tror att ja vann
hon kund ju inte ens spotta längren 10 cm
några gånger xD Haha och om ni undrar
rubriken så hade jag och Mickis lite kul
när vi skulle ha idrott :P  haha jag va knubbsälen
och hon va pappers gubben de är svårt att
förklara men iaf..
Jag- ja är en knubbsäl
Micka- ååh nej döda mej inte..
Jag- Vart tog jag vägen?
Jag- ahaa där är jag !
Micka- vart är jag nånstans jag ser ingenting
Jag- vad ska jag göra jag är bara en knubbsäl.
Micka- nu är de min tur att jaga honom..
Micka- de är min tur att ge igen !!!
Jag- aa jag hänger här hoppas inte ja ramlar,
ja är ju en knubbsäl..

( i samma ögonblick- Julia drog ner Michas byxer xD )
HAHAHA de va roligare ni skulle varit med xD
Aja de va väl allt tror jag, eller juste vi ska ha
matte prov igen.. Men de va typ om 2 veckor
eller nåt.. Wellwell jag skriver väl sen då
pussar // Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0