sola snart =)


(haha bjuder på en gammal bild)

God morgon stockholms sötnosar ;D
Idag händer nog inget speciellt ska
snart dra ut och sola, wiiiho de är ju
typ fett varmt ute och de är typ bara
1 och 1/2 månad kvar sen är de
SOMMARLOOOV haha shit va tiden
går fort :O Jag skojjar inte asså
de känns inte ens som de har
gått en termin :O Fett skummt att
börja i 7:an jue (: Nu sitter jag här
och sjunger lite, som man säger
Music is my drog, haha de är fan
sant (A) ASSSÅ jag får fan damp
när inte saker funkar, när man tar
sladden och sätter in den i mobilen
så kommer de upp alternativ så går
man ner till mediaöverföring och väljer
de så står de Telefonen är redo att användas
med en dator, då ska de komma upp
en sak på datan som visar att
bilderna importeras men de gör inte
de, så dom jävla bilderna kommer inte
till data jäveln :@ Om nån vet vad
som är cp felet så skriv vad jag ska göra
snälla !! Jag blir så irriterad på sånt skit.
Men nu ska jag dra, jag tar kort med
min kamra, så blir de iallafall lite bilder
hare king skriver sen pussar från Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0